PROBEER NU
PROBEER NU
PROBEER NU

Algemene Voorwaarden

Fullfront is een handelsnaam van Ementes en is gevestigd aan de Zeelelieweg 24, 4325 BW in Renesse en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 76877132. Fullfront biedt in samenwerking met partners een softwarepakket waarmee de klant eenvoudig zelf een website, blog, webshop, ledenomgeving en funnels kan ontwerpen en bouwen, e-mailcampagnes kan versturen en e-mailautomatisering kan starten en verzorgt daarnaast hostingservices.

Begrippen

1. Fullfront: de partij waar de klant de dienst afneemt en daarmee de gebruiker van deze algemene voorwaarden.


2. Klant: de natuurlijk persoon handelend in de uitoefening van een beroep of bedrijf of de rechtspersoon die met Fullfront een overeenkomst sluit of wenst te sluiten voor het gebruiken van software en het ontvangen van hostingservices.


3. Abonnement: de overeenkomst tussen Fullfront en de klant.


4. Schriftelijk: communicatie per e-mail.


5. Persoonsgegevens: alle informatie over een geïdentificeerde of een identificeerbare natuurlijk persoon.


6. Web project: website, blog, webshop, ledenomgeving en funnels.

Toepasselijkheid

1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten, abonnementen, producten en werkzaamheden van Fullfront, waar Fullfront deze algemene voorwaarden op van toepassing verklaard. 


2. De toepasselijkheid van algemene voorwaarden van de klant wordt uitdrukkelijk van de hand gewezen. Afwijkingen van en aanvullingen op deze algemene voorwaarden zijn pas van toepassing als deze door Fullfront uitdrukkelijk en schriftelijk zijn geaccepteerd. 


3. Deze algemene voorwaarden zijn ook van toepassing op gewijzigde abonnementen en verlengde abonnementen. 


4. Fullfront mag deze algemene voorwaarden wijzigen en/of aanvullen. De klant ontvangt hierover schriftelijk bericht. 


5. In het geval één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden nietig of vernietigbaar zijn, blijven de overige bepalingen volledig van toepassing. Partijen zullen in dat geval een nieuwe bepaling overeenkomen die zoveel mogelijk lijkt op de originele bepaling.


6. In het geval van strijd tussen de inhoud van deze algemene voorwaarden en een tussen de klant en Fullfront afgesloten abonnement, heeft de inhoud van het abonnement voorrang.

Aanbod

1. De inhoud van het abonnement bestaat uitsluitend uit de diensten die in het aanbod zijn omschreven.


2. Aanvullende afspraken of aangebrachte wijzigingen zijn slechts van toepassing als deze door Fullfront schriftelijk zijn bevestigd.



3. Fullfront is niet gebonden aan kennelijke vergissingen of verschrijven of programmeer- en typefouten in het aanbod of op de website.

Totstandkoming van de overeenkomst

1. Het abonnement tussen Fullfront en de klant komt tot stand op het moment dat:
 

1.1 de klant digitaal akkoord gaat met het aanbod van Fullfront door het pakket van zijn keuze op de website aan te geven, de bestelling af te ronden en aan de gestelde voorwaarden te voldoen.

1.2 Fullfront een order of opdracht schriftelijk heeft aanvaard of bevestigd.


2. De klant gaat er mee akkoord dat voor communicatie gebruik gemaakt mag worden van alle op dat moment gebruikelijke communicatiemiddelen, in het bijzonder communicatiemiddelen die werken via een internetverbinding. 


3. In het geval een klant een consument is, kan hij het abonnement binnen veertien (14) dagen na afsluiten kosteloos herroepen. Dit herroepingsrecht geldt niet in het geval diensten binnen deze periode op verzoek van de klant worden geleverd. Dan geldt dat de klant door acceptatie van deze algemene voorwaarden, afstand doet van het recht van ontbinding.


4. Een klant dient 18 jaar of ouder te zijn of schriftelijk toestemming te overleggen van ouders of verzorgers.

Account

1. Om gebruik te kunnen maken van de diensten van Fullfront is het noodzakelijk dat de klant een account aan maakt met een gebruikersnaam, wachtwoord en e-mailadres en akkoord gaat met deze algemene voorwaarden.


2. Fullfront biedt de klant de mogelijkheid om, na afronding van de bestelling, een proefaccount aan te maken zodat de klant het gekozen pakket eerst uit kan proberen in een gratis online omgeving.


3. Het proefaccount is veertien (14) dagen geldig en bevat alle functionaliteiten inclusief support van Fullfront. Na verloop van de proefperiode van veertien (14) dagen kan de klant het proefaccount upgraden naar een betaalde versie, welke opzegbaar is op de manier als aangegeven in deze algemene voorwaarden. Enkel met een betaald abonnement kan een web project ‘live’ gaan. 


4. Fullfront heeft het recht het proefaccount op elk moment, zonder opgaaf van reden, te beëindigen.


5. In sommige gevallen is een proefaccount geen onderdeel van het aanbod. De klant sluit dan direct een betaald abonnement af.

Uitvoering van de overeenkomst

1. Fullfront zal zich als een goede dienstverlener inspannen om ervoor te zorgen dat de klant optimaal gebruik kan maken van de door Fullfront aangeboden diensten. Fullfront kan echter niet garanderen dat alle diensten op ieder moment bruikbaar zijn. 


2. Fullfront heeft het recht om zonder voorafgaande mededeling haar systemen (tijdelijk) buiten gebruik te stellen of het gebruik ervan te beperken voor zover dit noodzakelijk is voor onderhoud, aanpassingen en verbeteringen van de systemen, zonder dat de klant hierdoor recht op schadevergoeding heeft. Fullfront zal wel haar best doen, de klant hierover vooraf te informeren.

3. Fullfront heeft het recht de overeenkomst (deels) door derden te laten uitvoeren als dit volgens Fullfront noodzakelijk is voor een goede uitvoering van de overeenkomst.


4. Voor support kan de klant contact opnemen met de helpdesk via de website www.fullfront.nl. Er wordt door Fullfront geen telefonische ondersteuning of ondersteuning op locatie geboden. 


5. Fullfront heeft het recht, in geval van verkoop of overname van (een gedeelte van) haar bedrijfsactiviteiten, de overeenkomst over te dragen aan een derde partij. Fullfront zal de klant hierover vooraf schriftelijk informeren.


6. Fullfront heeft het recht haar producten en diensten te wijzigen, de klant ontvangt hierover vooraf schriftelijk bericht.


7. Wanneer het dataverkeer van de klant, ten opzichte van andere klanten, onredelijk hoog is door toedoen van de klant, heeft Fullfront het recht om, na een waarschuwing, een toeslag te rekenen voor het onredelijk hoge dataverkeer.


8. In het geval de e-mails van de klant een bovengemiddeld bouncepercentage en/of klachtenpercentage hebben, zal Fullfront het account van de klant beoordelen. Gedurende de beoordeling van het account, is het voor de klant niet mogelijk om 
 e-mails te verzenden. Met bouncepercentage wordt het aantal e-mails bedoeld wat een melding oplevert omdat het niet bij de ontvanger kon worden afgeleverd. Klachtenpercentage staat voor het aantal e-mails dat door de ontvanger als spam wordt gemeld.

Tarieven en betaling

1. De genoemde tarieven zijn exclusief BTW, tenzij anders aangegeven. 


2. Fullfront heeft het recht tarieven te wijzigen en zal deze tariefwijzigingen uiterlijk één (1) maand voordat deze in gaan, op de website plaatsen en mededelen aan de klant. In het geval de klant niet akkoord is met de tariefwijziging heeft hij de mogelijkheid het abonnement te beëindigen per de datum dat de wijziging in gaat.


3. Abonnementen worden vooruitbetaald en dienen afhankelijk van het gekozen abonnement maandelijks of jaarlijks te worden voldaan aan Fullfront via creditcard of via een andere door Fullfront aangegeven betaaloptie. Betalingen moeten binnen zeven (7) dagen, na dagtekening van de factuur, op de bankrekening van Fullfront zijn bijgeschreven.


4. Wanneer de klant bij e-mailmarketing zijn maandelijkse verzendlimiet heeft bereikt, dan heeft de klant de mogelijkheid, tegen betaling van een aanvullende vergoeding, extra e-mails te verzenden (abonnementsuitbreiding). Deze mogelijkheid kan de klant via het ‘Dashboard’ in zijn account inschakelen. De aanvullende vergoeding wordt achteraf in rekening gebracht bij de volgende maandtermijn. Fullfront stuurt de klant geen melding wanneer limieten zijn bereikt. Extra e-mails worden, zonder waarschuwing, maandelijks aan de klant doorberekend.


5. In geval de klant de factuur niet op tijd betaalt, mag Fullfront een maandelijkse rente van 5% en incassokosten van 10% met een minimum van € 150,- in rekening brengen. Een gedeelte van een maand wordt hierbij als hele maand gerekend. Ook heeft Fullfront het recht het abonnement op te schorten, het gebruik van alle systemen te blokkeren of het abonnement te beëindigen als de klant zich niet houdt aan zijn betalingsverplichting.

Verplichtingen van de klant

1. De klant zal op geen enkele manier hinder of schade veroorzaken aan (de systemen van) Fullfront bij het gebruik van de door Fullfront aangeboden diensten. 


2. De klant zorgt ervoor dat de gegevens die hij schriftelijk of via de website aan Fullfront verstrekt, juist, volledig en actueel zijn.


3. De klant is verantwoordelijk voor het gebruik van een veilig wachtwoord voor zijn account en zal zorgvuldig omgaan met de inloggegevens voor zijn account. Dit betekent o.a. dat inloggegevens niet gedeeld worden met derden.


4. De klant mag de door Fullfront geleverde diensten niet gebruiken voor handelingen en/of gedragingen die in strijd zijn met de wet, het abonnement of deze algemene voorwaarden zoals Spam. Spam is elke promotie, informatie of uitnodiging die via 
 e-mail naar een persoon wordt gestuurd zonder dat de verzender daarvoor expliciete toestemming van de ontvanger heeft gekregen. Elke e-mailcampagne of (geautomatiseerde) e-mail die niet voldoet aan de CAN-SPAM vereisten en/of elke 
 e-mail die verboden inhoud bevat en/of vergelijkbaar is met één van onderstaande verboden handelingen en gedragingen:
- het openbaar maken en/of verspreiden van informatie met pornografische, seksuele, extremistische, gewelddadige, racistische of discriminerende inhoud;

- het ongevraagd verzenden van grote hoeveelheden e-mail;

- het versturen van e-mails waarin kinderen worden uitgebuit of waarin persoonlijke informatie van kinderen onder de 18 jaar word geopenbaard; 

- het verzenden van e-mails die illegale producten, drugs of stoffen aanbieden of promoten;

- het versturen van e-mails die op enige wijze grof, aanstootgevend of bedreigend zijn;

- het verspreiden van inhoud die in strijd is met de CAN-SPAM wet van de FTC;

- het verzenden van inhoud dat geweld tegen regeringen, groepen of individuen aanmoedigt;

- het versturen van e-mail met datingdiensten, gokdiensten of gokproducten;

- het verspreiden van piramidespelen;

- het aanbieden van affiliate marketing of multi-level marketing producten en/of diensten;

- het aanbieden van e-maillijst makelaar diensten of e-maillijst verhuurdiensten;
- het zonder toestemming binnendringen van andere computers of computersystemen (hacken);

- seksuele intimidatie of lastig vallen van personen;

- het uitvoeren van (D)Dos aanvallen;

- het uploaden van virussen of andere bestanden of programma’s die afbreuk doen aan of schade toebrengen aan (de diensten van) Fullfront.

Bovenstaande lijst met verboden handelingen en gedragingen is niet limitatief.


5. De klant zorgt ervoor dat hij bij het uploaden van afbeeldingen, logo’s, video’s, geluidsbestanden, teksten, ontwerpen etc. niet handelt in strijd met de intellectuele eigendomsrechten van derden.


6. De klant neemt bij een vermoeden van ongeoorloofd gebruik van zijn account door derden, direct contact op met Fullfront. 


7. Fullfront is niet verantwoordelijk voor de content die door de klant wordt ge-upload of enig verlies hiervan. De klant is zelf verantwoordelijk om regelmatig een back-up te maken van de content. 


8. Het is de klant bij e-mailmarketing niet toegestaan om abonnees voortdurend te verwijderen en opnieuw te importeren in het verzendaccount van de klant. Het is dus niet toegestaan om op deze manier de limiet voor het maximaal aantal abonnees te overschrijden.


9. De klant moet in staat zijn elke abonnee te kunnen verifiëren. De klant zorgt ervoor dat alle abonnees expliciet toestemming hebben gegeven om marketingberichten te ontvangen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te controleren of opgegeven e-mailadressen geldig zijn. Het importeren van abonnees die in het verleden niet expliciet toestemming hebben gegeven voor het ontvangen van marketingdiensten, is niet toegestaan. Het is verboden om gekochte, gehuurde of geleende e-maillijsten te gebruiken.


10. Elk e-mailbericht dat via de diensten van Fullfront wordt verzonden, bevat een afmeldlink waarmee de abonnee eenvoudig afgemeld kan worden voor de ontvangst van marketingberichten. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te zorgen voor deze link. Daarnaast bevat elke e-mail de volgende elementen:

a. een nauwkeurige en correcte onderwerpregel die correspondeert met de inhoud van het bericht;

b. een geldige opt-out link;
c. een geldig vestigingsadres van de klant;
 d. passende inhoud die niet in strijd is met de wet en deze algemene voorwaarden.


11. In het geval de klant in strijd handelt met hetgeen genoemd in dit artikel, heeft Fullfront het recht content te verwijderen, de systemen te blokkeren of het abonnement te beëindigen zonder gebruik te maken van een opzegtermijn en zonder dat de klant recht heeft op enige schadevergoeding.

Looptijd abonnementen en beëindiging

1. Abonnementen hebben een looptijd van een maand of een jaar, afhankelijk van het soort abonnement dat is afgesloten. Aan het einde van de looptijd wordt het abonnement automatisch verlengd voor dezelfde looptijd, tenzij de klant het abonnement opzegt. De klant kan het abonnement via het ‘Dashboard’ in zijn account opzeggen tegen het einde van de looptijd. Hierbij wordt een opzegtermijn van een (1) maand gehanteerd.


2. Fullfront kan ervoor kiezen een abonnement of bepaalde dienst niet langer meer aan te bieden. In dat geval kan Fullfront het abonnement met een opzegtermijn van een (1) maand beëindigen. 


3. Abonnementen kunnen op ieder moment door de klant worden ge-upgrade of ge- downgrade. De klant ontvangt voorafgaand aan de upgrade een factuur met het nog verschuldigde bedrag voor de extra diensten. Er vindt in het geval van een downgrade bij jaarabonnementen enkelrestitutie plaats als de downgrade binnen veertien (14) dagen na het afsluiten van het abonnement wordt aangevraagd. 

4. Bij maandabonnementen vindt geen restitutie plaats. Houd er bij een downgrade rekening mee dat bepaalde diensten niet meer toegankelijk zijn en informatie mogelijk verloren kan gaan, afhankelijk van het verschil tussen de abonnementen.


5. Abonnementsuitbreidingen, zoals de mogelijkheid voor het verzenden van extra 
 e-mails boven op de limiet of het toevoegen van een extra website of funnel, kunnen in het

´Dashboard´ van het account, aangezet worden. De klant kan zich op elk gewenst moment, op dezelfde manier ook weer afmelden voor een dergelijke abonnementsuitbreiding. Abonnementsuitbreidingen worden niet gerestitueerd.


6. Fullfront heeft het recht het abonnement, met onmiddellijke ingang, zonder rechtelijke tussenkomst te beëindigen als de klant in strijd handelt met het artikel Verplichtingen van de klant, de klant herhaaldelijk niet voldoet aan zijn betalingsverplichtingen, ten aanzien van de klant faillissement wordt aangevraagd of uitgesproken of een partner van Fullfront niet meer levert waardoor Fullfront niet aan haar verplichtingen kan voldoen.

Aansprakelijkheid

1. Fullfront is alleen aansprakelijk voor directe schade die het gevolg is van de uitvoering van de overeenkomst, als er sprake is van een wettelijke of contractuele toerekenbare tekortkoming, opzet of grove schuld van Fullfront. Onder directe schade valt in ieder geval niet: gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen, verlies van (bedrijfs)gegevens en schade door bedrijfsstagnatie. 


2. Iedere aansprakelijkheid van Fullfront is beperkt tot het factuurbedrag van de geleverde dienst.


3. Iedere vorm van aansprakelijkheid van Fullfront vervalt door het verloop van 1 jaar vanaf het moment dat het abonnement van de klant is beëindigd.

Overmacht

1. Onder overmacht wordt onder andere, maar niet uitsluitend verstaan: overheidsmaatregelen, uitvallen van of storingen in de telecommunicatie of internetverbinding en niet of gebrekkige leveringen van partners van Fullfront.


2. Wanneer een overmachtssituatie gedurende een periode van dertig (30) dagen blijft voortbestaan, hebben beide partijen het recht het abonnement te beëindigen, zonder schadeplichtig te zijn.

Vrijwaring

1. De klant vrijwaart Fullfront en de door haar ingeschakelde derde(n) tegen alle aanspraken van derden die ontstaan door gebruik van de diensten van Fullfront of die ontstaan doordat de klant zich niet houdt aan de verplichtingen uit het abonnement of deze algemene voorwaarden.

Intellectuele eigendomsrechten

1. Alle auteursrechten en overige rechten van intellectuele eigendom zoals teksten, afbeeldingen, logo’s, video’s en ontwerpen die via de website of social mediakanalen van Fullfront worden getoond, berusten uitsluitend bij Fullfront of diens partner(s) en mogen niet zonder vooraf gekregen toestemming van Fullfront worden vermenigvuldigd, openbaar worden gemaakt of op een andere manier worden verspreid of getoond aan derden. 



2. Fullfront verleent de klant voor de ter beschikking gestelde software, een beperkt, eenvoudig gebruiksrecht. Dit gebruiksrecht loopt tot de beëindigingsdatum van het abonnement en is niet overdraagbaar op derden. 


3. De in de software door Fullfront ter beschikking gestelde content, teksten, afbeeldingen, video’s, geluidsbestanden, ontwerpen en templates mogen door de klant tijdens de looptijd van het abonnement gebruikt worden ter vormgeving van het web project waar het abonnement op ziet. Dit gebruiksrecht mag niet aan derden worden overgedragen. Na beëindiging van het abonnement, zal de klant het materiaal van Fullfront verwijderen.


4. Alle auteursrechten en overige rechten van intellectuele eigendom zoals teksten, afbeeldingen, logo’s, video’s en ontwerpen die door de klant zijn gemaakt, berusten uitsluitend bij de klant. De klant verleent Fullfront een gebruiksrecht om het web project of delen te gebruiken voor promotiedoeleinden. Fullfront kan deze bijvoorbeeld tonen op haar website of op haar social mediakanalen. Fullfront zal de klant hier vooraf over informeren zodat de klant de mogelijkheid heeft hier bezwaar tegen te maken.


5. In het geval het bepaalde in dit artikel wordt overtreden, is Fullfront gerechtigd haar schade te verhalen op de klant. Ook kan Fullfront het abonnement met de klant opschorten en alle systemen blokkeren totdat de klant aantoont dat het onrechtmatig gebruik beëindigd is.

Toepasselijk recht en forumkeuze

1. Op alle door Fullfront gesloten en te sluiten overeenkomsten, abonnementen en deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.


2. Alle geschillen tussen Fullfront en de klant worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar Fullfront gevestigd is, tenzij een dwingende wettelijke bepaling zich hier tegen verzet. Dit geldt ook voor geschillen, die slechts door één van de partijen als geschil worden gezien.

Klachten

1. Als de klant niet tevreden is over de service van Fullfront of een klacht heeft over de uitvoering van de overeenkomst, dient hij dit zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen veertien (14) dagen na het ontstaan daarvan, volledig en duidelijk omschreven schriftelijk te melden bij Fullfront.


2. Fullfront zal uiterlijk binnen veertien (14) dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren op de klacht en waar mogelijk een oplossing voorstellen. 


3. Partijen zullen altijd proberen om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

Privacy

1. Op deze algemene voorwaarden en op alle overeenkomsten en abonnementen is ook de privacy- en cookieverklaring van Fullfront van toepassing. Deze is te lezen via www.fullfront.nl. Fullfront, zal de door de klant verstrekte gegevens alleen opslaan en gebruiken voor de doeleinden als omschreven in de privacy- en cookieverklaring.


2. In het geval Fullfront door het aanbieden van haar diensten persoonsgegevens verwerkt voor de klant, doet Fullfront dit als ‘verwerker’ als bedoeld in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). De klant heeft de rol van ‘verwerkersverantwoordelijke’. Op deze verwerking zijn de volgende verwerkersvoorwaarden van toepassing: 


2.1 Fullfront verwerkt persoonsgegevens alleen voor zover noodzakelijk voor de uitvoering van de overeenkomst. De persoonsgegevens die Fullfront voor de klant verwerkt, worden niet voor eigen doeleinden gebruikt.


2.2 Fullfront zal bij de verwerking alle zorgvuldigheid in acht nemen en zich houden aan geldende privacywetgeving, waaronder de AVG.


2.3 Fullfront kan bij het verwerken van persoonsgegevens zogenoemde subverwerkers inschakelen. Deze subverwerkers kunnen ingeschakeld worden voor o.a. cloudopslag, hostingservices, marketing, betaaldiensten en support. Fullfront draagt er zorg voor dat de door haar ingeschakelde derden, vertrouwelijkheid in acht nemen en zich aan eenzelfde beveiligingsniveau houden ten aanzien van de bescherming van de persoonsgegevens.


2.4 Fullfront zal alleen persoonsgegevens doorgeven aan een land buiten de Europese Economische Ruimte, als dat land een passend beschermingsniveau garandeert en het voldoet aan de verplichtingen uit de AVG en deze algemene voorwaarden. In het geval de klant persoonsgegevens doorgeeft aan landen buiten de Europese Economische Ruimte, vrijwaart de klant Fullfront tegen alle rechtsvorderingen van derden die beweren dat er wordt gehandeld in strijd met de AVG.


2.5 Fullfront zal passende maatregelen nemen om de persoonsgegevens van de klant te beschermen waaronder het versleutelen van persoonsgegevens waardoor deze niet toegankelijk zijn voor derden, het gebruik van sterke wachtwoorden en een beveiligde netwerkverbinding via Secure Socket Layer. De klant garandeert op zijn beurt de diensten die Fullfront biedt, op een verantwoorde wijze te gebruiken. Fullfront kan niet garanderen dat de beveiligingsmaatregelen onder alle omstandigheden doeltreffend zijn.


2.6 Fullfront zal in geval van een datalek, zonder onnodige vertraging, een melding maken bij de klant en zal alle gegevens verstrekken die zij op grond van de AVG verplicht is te verstrekken. Het is vervolgens de verantwoordelijkheid van de klant om te beoordelen of het datalek gemeld moet worden bij de Autoriteit Persoonsgegevens en wanneer dit het geval is, deze melding te maken.


2.7 Fullfront zal alle medewerking verlenen aan de uitvoering van de rechten die betrokkenen hebben op grond van de AVG. Ook verleent Fullfront medewerking aan audits waarmee gecontroleerd wordt of Fullfront zich houdt aan haar verplichtingen op grond van de AVG.


2.8 Fullfront zal een register bijhouden van de persoonsgegevens die voor de klant verwerkt worden.


2.9 Na beëindiging van het abonnement zal Fullfront alle gegevens, inclusief kopieën verwijderen of, op verzoek, terugbezorgen aan de klant. Dit geldt niet voor gegevens die Fullfront op grond van wetgeving verplicht moet bewaren.
 

2.10 Fullfront verplicht zich tot geheimhouding tijdens en na beëindiging van het abonnement. Alle door Fullfront aan de klant verstrekte toegangscodes, wachtwoorden en informatie over beveiligingsmaatregelen zijn vertrouwelijk en zullen door de klant ook zo worden behandeld.

Versie februari 2024

Dé nieuwe manier om snel en simpel alle soorten webpagina's te bouwen en hosten zodat je leads en verkopen kan genereren en contact kan onderhouden met je klant.

FULLFRONT
MOGELIJKHEDEN
JURIDISCH

©2024 Alle rechten voorbehouden.

Je winkelmandje is leeg Ga verder
Winkelmandje
Subtotaal:
Korting 
Korting 
Bekijk gegevens
- +
Uitverkocht